بنیاد بین المللی

خواجه نصیرالدین طوسی

بنیاد خواجه نصیرالدین طوسی تاسیس شد

به گزارش روابط عمومی، سومین نشست هیئت موسس بنیاد خواجه نصیرالدین طوسی با حضور رئیس دانشگاه دکتر کریمی مزرعه شاهی و ۸ رئیس ادوار دانشگاه برگزار شد.

اعضای هیئت موسس بنیاد ضمن استماع گزارش پیشرفت فرآیندهای ثبتی و اجرایی بنیاد، نقطه نظرات خود را پیرامون پیش نویس اساسنامه تاسیس بنیاد اعلام کردند.

در ادامه دکتر کریمی رئیس دانشگاه با اشاره به اهداف پیشروی بنیاد، افزود: بنیاد خواجه نصیرالدین طوسی هویت مستقلی خواهد داشت و در صورتی که به اهداف خود برسد به عنوان یک بازوی کمکی دانشگاه را از جوانب مختلف حمایت خواهد کرد.

دکتر خشنود مدیرکل روابط عمومی و دفتر ریاست دانشگاه نیز با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته در رابطه با تاسیس بنیاد، افزود: با توجه به اهمیت اساسنامه، پیش نویس تهیه شده از لحاظ حقوقی و کارکردی مورد بررسی قرار گرفته و توسط کارشناسان تایید شده است.

در پایان با اعمال برخی تغییرات مدنظر اعضا، کلیات اساسنامه به تصویب هیئت موسس رسید.

شایان ذکر است اقایان دکتر اردبیلی، دکتر میرطاهری، دکتر حامدی، دکتر بطحایی، دکتر قاسمی، دکتر خاکی صدیق و دکتر یزداندوست در این نشست حضور داشتند.

راه های ارتباطی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
تهران، میرداماد غربی، پلاک ۴۷۰
تلفن: ۸۸۸۸۲۹۹۱ کد پستی: ۱۹۶۹۷۶۴۴۹۹

کلیه حقوق و امتیازات این وب سایت متعلق به بنیاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بوده و هر گونه سواستفاده از مطالب این وب سایت پیگرد قانونی دارد.

ورود