بنیاد بین المللی

خواجه نصیرالدین طوسی

اولین جلسه هیأت مدیره بنیاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد

اولین جلسه هیأت مدیره بنیاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با حضور همه اعضا دوشنبه 22 خرداد برگزار شد.
در این جلسه آقای دکتر خشنود ضمن ارائه گزارش مبسوطی از کارهای انجام شده از سنوات گذشته تاکنون در خصوص روند شکل‌گیری بنیاد خواجه نصیر الدین طوسی، شاخص های انتخاب اعضای هیأت مؤسس، هیأت امنا و هیأت مدیره و بیان مأموریت‌های بنیاد اظهار داشت: بدنه میدانی و اجرایی تمام تلاش های صورت گرفته هیأت مدیره است و بنابراین اعضای هیأت مدیره باید از زمان کافی برای پیگیری و تحقق مأموریت های بنیاد برخوردار باشند.

دکتر خشنود با تأکید بر نقش کلیدی و بسیار مهم مدیر عامل جهت پیگیری و محقق ساختن اهداف و مأموریت های بنیاد و داشتن نگاه شاخص محور جهت انتخاب مدیرعامل، بیان داشتند برنامه‌ریزی‌ها برای یک سال آینده باید به گونه‌ای باشد که سازوکار قانونی بنیاد مشخص شده، انجمن دانش‎ آموختگان و بنیاد حامیان ساماندهی شوند.

در ادامه جلسه، بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص انتخاب مدیر عامل، رئیس و نایب رئیس انجام شد که با رأی‌گیری اعضا آقای دکتر ناصری فر به عنوان مدیر عامل، آقای دکتر خوشنود به عنوان رئیس و خانم آدینه وند به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

در پایان جلسه مقرر گردید جلسات هیأت مدیره بنیاد هر دو هفته یکبار برگزار شود.

راه های ارتباطی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
تهران، میرداماد غربی، پلاک ۴۷۰
تلفن: ۸۸۸۸۲۹۹۱ کد پستی: ۱۹۶۹۷۶۴۴۹۹

کلیه حقوق و امتیازات این وب سایت متعلق به بنیاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بوده و هر گونه سواستفاده از مطالب این وب سایت پیگرد قانونی دارد.

ورود