بنیاد بین المللی

خواجه نصیرالدین طوسی

جلسه هیئت موسسه بنیاد بین المللی خواجه نصیرالدین طوسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، جلسه هیئت موسسه بنیاد بین المللی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور روسای ادوار دانشگاه در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی برگزار شد.
در این نشست دکتر کریمی مزرعه شاهی رئیس دانشگاه با اشاره به اهمیت نقش آفرینی بنیاد در جذب حمایت های مادی و معنوی برای پیشبرد اهداف دانشگاه افزود: چنانچه با فرهنگ سازی درست نگرشی ایجاد شود که به دانشگاه به عنوان سازمان متصدی حل مسائل جامعه نگاه شود و در عمل بیش از پیش دانشگاه ها به سمت حل معضلات روز جوامع حرکت کنند، حمایت های مردمی به طور چشم گیری افزایش خواهد یافت. درصد قابل توجهی از بودجه دانشگاه های خارجی از طریق کمک های مردمی تامین می شود و دانشگاه های داخلی باید این خلا را جبران کنند.
کریمی خاطرنشان کرد: جامعیت بنیاد خواجه نصیر بدین نحو که فعالیت دانش اموختگان، حامیان و همچنین گنکره خواجه نصیرالدین طوسی را شامل بشود، اتفاق مبارکی است که می تواند دانشگاه را تقویت نماید.
در این نشست که به منظور تصویب اساسنامه بنیاد ترتیب داده شده بود، هر کدام از روسای ادوار به بیان نظرات خود پرداختند. تاکید بر اهمیت اساسنامه و توجه به همه جوانب آن مهم ترین رکن از سخنان روسای پیشین دانشگاه بود. در پایان کلیت اساسنامه به تصویب هیئت موسس رسید.
در پایان دکتر خوشنود ضمن ارائه گزارش از روند انجام فعالیت های بنیاد، فرآیندهای پیشروی تاسیس و شروع به کار بنیاد را برای اعضای هیئت موسس تشریح کردند.
شایان ذکر است دکتر اردبیلی، دکتر بطحایی، دکتر حامدی، دکتر میرطاهری، دکتر خاکی صدیق، دکتر یزداندوست از روسای ادوار دانشگاه در جلسه حاضر بودند.

راه های ارتباطی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
تهران، میرداماد غربی، پلاک ۴۷۰
تلفن: ۸۸۸۸۲۹۹۱ کد پستی: ۱۹۶۹۷۶۴۴۹۹

کلیه حقوق و امتیازات این وب سایت متعلق به بنیاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بوده و هر گونه سواستفاده از مطالب این وب سایت پیگرد قانونی دارد.

ورود